گلزار شهدای روستای وانان به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی شد

محمدپور گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای روستای وانان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد.

«آیت الله محمدپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای روستای وانان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان ادامه داد: اعضای این کانون در این آئین ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» با قرائت فاتحه یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و یکبار دیگر با آر مان ‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

 

محمدپور افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چنان حماسه‌ای آفریدند که اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «سیدالشهدا (ع)» روستای وانان ادامه داد:  شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌ها است.

 

وی ابراز کرد: نقش شهادت نقشی تاثیرگذار است و مرور معارف دفاع مقدس، مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید به دور از هرگونه تعارف و برنامه ظاهری واقعیت نقش شهدا و ایثارگران را پررنگ کنیم.

 

محمدپور با اشاره به اینکه آزادگان در راستای اهداف بلند خویش تا پای جان ایستادگی کردند، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان تاریخ عملی و عینی ایثار به شمار می‌روند و می‌توانند گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس را انتقال دهند.

 

کد خبر 1099458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha