برگزاری مراسم تجلیل از خیر مسجدی در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم

غفاری گفت: درراستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای نمازگزاران، از یکی از خیرین مسجدی تجلیل به عمل آمد.

محمد غفاری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بابایی زاده در گفت و گ با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان، خیرین و خانواده های معظم شهدا و نیز الگوسازی برای نمازگزاران، از جواد کریمی که یکی از خیرین مسجدی هستند تجلیل شد.

وی افزود: کریمی تاکنون در زمینه پرداخت هزینه های ساخت و ساز مسجد اعم از گچ کاری و کاشی کاری با ما همکاری داشته است.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بابایی زاده بیان کرد: این خیر مسجدی همواره پیشگام در کمک مومنانه به نیازمندان است و در روزهای اخیر ۲ دستگاه بخاری خریداری کرده و به ۲ خانواده نیازمند از اهالی محله اهدا کرده است.

غفاری ابراز کرد: کریمی از ارکان کانون فرهنگی هنری شهید بابایی زاده است و همواره ما را در انجام فعالیت های مسجد محور یاری می کند.

وی ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا در راستای ترویج فرهنگ نذر و کارهای خیرخواهانه از این خیر مسجدی تجلیل کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بابایی زاده تاکید کرد: تجلیل از خیرین موجب می شود تا سایرین نیز در حد توان نسبت به انجام کارهای خیرخواهانه تشویق و ترغیب شده و در حد توان در این کارهای خداپسندانه مشارکت کنند.

غفاری اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون علی رغم محدودیت های مالی ما سعی کردیم این طرح را اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: از ابتدای شروع این طرح، رویکرد ما، تجلیل از نخبگان مسجدی، فعالان قرآنی، کادر درمان و خانواده های معظم شهدا بوده است و امیدواریم بتوانیم طرح ملی سه شنبه های تکریم را همچنان ادامه دهیم.

 

کد خبر 1099460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha