بچه های مسجدی کانون شهید موسوی پای کار مبارزه با کرونا

جعفرزاده گفت: بچه های مسجدی از ابتدای شیوع کرونا پای کار آمده و در زمینه های مختلفی همچون ضدعفونی معابر، تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم فعالیت کرده اند و در مواردی نیز به کمک کادر درمان شتافته اند.

محمد تقی جعفرزاده مدیر کانون فرهنگی هنری شهید موسوی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: بچه های مسجدی از ابتدای شیوع کرونا پای کار آمده و در زمینه های مختلفی همچون ضدعفونی معابر، تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم فعالیت کرده اند و در مواردی نیز به کمک کادر درمان شتافته اند.

وی اظهار داشت: یکی از فعالیت های کانون، تهیه بروشورهای حاوی نکات آموزش راه های پیشگیری از شیوع کرونا بوده که در بین اهالی محله توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید موسوی بیان کرد: همچنین از طریق فضای مجازی نیز عکس نوشت هایی با همین مضمون منتشر شده است.

جعفرزاده ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا سعی شده تا از احوال اهالی محله با خبر شویم تا در صورت بیمار بودن در انجام کارهای روزمره به آنها کمک کنیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز برای حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا با جلب کمک های مومنانه خیرین طرح مواسات همدلی اجرا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید موسوی ادامه داد: امروز نیز در تداوم طرح مواسات و همدلی تعدادی بسته های معیشتی و ماسک رایگان در بین نیازمندان توزیع شد.

جعفرزاده ضمن تشکر از بچه های مسجدی عضو کانون و خیرین در اجرای این طرح، یادآور شد: یکی از نهادهایی که طی چندین مرحله ما را در اجرای طرح مواسات و همدلی همراه کرده، بنیاد مستضعفان بوده است.

وی عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه بیماران، تجلیل از کادر پزشکی به عنوان مدافع سلامت از دیگر فعالیت های این کانون در دوران کرونایی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید موسوی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری تاکید کرد: امروز باید با همدلی و همراهی کمک کنیم تا همگی به سلامت هر چه سریع تر از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 1099466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha