توزیع ۶۰ بسته معیشتی در راستای اجرای طرح «شمیم حسینی»

حاجتی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط در راستای اجرای طرح «شمیم حسینی» بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا حاجتی» امروز (6 مهر) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در شهرستان فردوس 50 موقوفه با نیت ماه محرم و صفر به ثبت رسیده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای نیات واقفین از ابتدای ماه محرم تاکنون پنج هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان و عزاداران حسینی در شهرستان فردوس توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «شمیم حسینی» گفت: در راستای اجرای این طرح 60 بسته معیشتی در راستای اجرای نیات موقوفات مرتبط این شهرستان بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم تاکنون توزیع شده است.

 

حاجتی ادامه داد: ارزش ریالی این بسته های معیشتی 15 میلیون تومان برآورد شده است و این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و چای و ماکارونی بوده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس به اجرای طرح «مهر تحصیلی» نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جهت اجرای نیات موقوفات مرتبط و با کمک آموزش و پرورش این شهرستان 60 پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

 

کد خبر 1099496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha