تجلیل از ایثارگران و رزمندگان  با همت خیران و اعضای کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس با همت خیران و کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص) تویسرکان تجلیل به عمل می آید.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم سخنرانی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس در محل مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان امشب (۶ مهر) همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر شب یک رزمنده دوران دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) خاطرات دوران دفاع مقدس را بیان می کند.

 

وی تبیین ویژگیهای جنگ تحمیلی و دستاوردهای آن برای نسل جوان را مهم دانست و اظهار داشت: با بیان خاطرات دفاع مقدس نسل جوان با حال و هوای آن دوران بیشتر آشنا می شوند.

 

وی ادامه داد: رشادتها و ایثارگری های رزمندگان اسلام درجنگ تحمیلی و مدافعان حرم درسالهای اخیر باعث نابودی جبهه باطل وزنده ماندن راه اسلام  وشهدای کربلا شده است .

 

خدابخسیان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برای ملت وحدت بخش بود، گفت: در آن هشت سال با وحدت و همدلی ملت، به دشمن اجازه دست اندازی ندادیم.

 

 

کد خبر 1099528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha