اعزام مبلغ مقیم و غیرمقیم به روستاها و مناطق محرم سنقر و کلیایی

حجت الاسلام سید سامعی گفت: در دهه آخر صفر۶۱ مبلغ مقیم و غیرمقیم به روستاها و مناطق محرم و مساجد شهرستان سنقر و کلیایی اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام سید حسین سید سامعی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مبلغین در محرم و صفر باید در خصوص مسائلی مانند مشکلات اجتماعی که جامعه ما این روزها درگیر آن است به ویژه معظلاتی مانند طلاق و راهکارهایی به منظور کاهش آنان نکاتی را بیان کنند.

 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنقروکلیایی افزود: در این ایام با تولید محتوی مناسب ویژه محرم باید فضای خبری را به گونه ای تغذیه و هدایت کنیم تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت مبلغین دینی دراین زمان حساس تاریخی بسیارسنگین است و تحیکم خانواده و تبلیغ فرزند آوری باید درراس مباحث تبلیغی مبلغین باشد و وحدت و ایجاد امید درجامعه از مهمترین رسالت های ما است که باید به آن توجه ویژه کرد.

 

سید سامعی تصریح کرد: مضرات ماهواره، پیشگیری از مصرف مواد مخدر سنتی وصنعتی،زکات،حمایت از مصرف کالای ایرانی، مساله عفاف وحجاب ونمازو امربه معروف ونهی از منکر واقامه نماز جماعت وبرگزاری گفتمان دینی چهره به چهره و تبلیغ ساخت خانه عالم درروستاهاباید تبلیغ شود.
 

کد خبر 1099568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha