برگزاری ویژه برنامه های«شب های آشنایی» در روستای حسین آباد کویر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های «شب های آشنایی» به مدت سه شب در روستای حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه های «شب های آشنایی» به مدت سه شب با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم شهید پرور روستای حسین آباد بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این برنامه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، کانون فرهنگی منتظران مهدی(عج)، ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل و پایگاه های بسیج امام علی(ع) و ام البنین(س) روستای حسین آباد کویر اجرا شد.

ضابطی ادامه داد: در این برنامه ها، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به روایت گری دفاع مقدس و خاطره گویی و بیان سیره شهدا پرداختند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: مدیحه سرایی و نوحه خوانی، پخش کلیپ کرامات شهدا، اجرای مسابقه حضوری، اجرای سرود و نوای جبهه و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این ویژه برنامه فرهنگی مذهبی است.

 

روستای حسین آباد در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با بیش از دو هزار نفر جمعیت بزرگ ترین روستای این شهرستان است.

کد خبر 1099598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha