رونمایی از سه کتاب با موضوع «ایثار و شهادت» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از رونمایی سه کتاب در حوزه ایثار و شهادت همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از سه کتاب در حوزه ایثار و شهادت در این شهرستان رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: دو اثر مکتوب رونمایی شده در این هفته، با عناوین «قراری دیگر» و «سرمنزل معشوق» از خاطرات شهیدان آران و بیدگل در دوران دفاع مقدس است.

 

ضابطی افزود: این دو کتاب به کوشش نویسنده بسیجی حسن کشایی تدوین شده است. قراری دیگر، خاطرات شهید عباس دهقانی و سرمنزل معشوق، خاطرات امدادگر شهید حسین قدیرزاده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: این دو کتاب در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) و پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) در مرکز هئیت حضرت ابوالفضلی(ع) برگزار شد، در حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان شهرستان آران و بیدگل رونمایی شد.

 

ضابطی در ادامه بیان داشت: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، کتاب «خوشه‌های عشق» اثر حسن کشایی با حضور فرمانده سپاه و فرمانده ارتش در حسینیه محله شهدای شهرستان آران و بیدگل رونمایی شد.

 

وی افزود: این کتاب به بررسی زندگی و خاطرات ۶ شهید دفاع مقدس شهیدان علی‌اصغر حاجی‌پور، حسین مرنجابیان، حسین جوبیان، ماشااله مرنجابیان، محمدرضا مکاری‌نژاد و علی حاجی‌پور می‌پردازد که از یک خاندان بوده و ارتباط نسبی به هم داشتند.

 

ضابطی تصریح کرد: کتاب «قراری دیگر» در ۱۳۲ صفحه، کتاب «سرمنزل معشوق» در ۷۸ صفحه و کتاب «خوشه های عشق» در ۲۸۵ صفحه هر یک با تیراژ هزار نسخه توسط نشر دارخوین چاپ و منتشر شده است./

 

 

کد خبر 1099619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha