اجرای  بیش از یکصد  برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس  در ملایر

حسینی گفت: بیش از یکصد برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر در حال اجرا است.

«سید جواد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح شهرستان ملایر در حال اجرا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیاری از برنامه ها با توجه بهد شرایط کرونا کم شده است گفت: با این وجود برنامه‌های مختلف به صورت حضوری  با رعایت پروتکل های بهداشتی از آغاز هفته دفاع مقدس شروع شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی  دیدار با امام جمعه، رژه اقتدار، غبارروبی و عطرافشانی گلزارشهدا ودیدار با خانوده‌های معظم شهدا، اجرای طرح کمک‌ای مومنانه با کمک خیران و نیکوکاران با توزیع صدها بسته‌ معیشتی و... را از جمله‌های برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر عنوان کرد.

 وی از توزیع بیش یک هزار سبد معیشتی توسط بسیجیان شهرستان ملایر در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این بسته‌ها بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در حال توزیع است.

وی ، برگزاری یادواره‌های آبروی محله، گرامیداشت روز سرباز و همایش کوهپیمایی با حضور بازنشستگان نیروهای مسلح و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس  برگزاری یادواره های شهدا در بخش ها و... را نیز از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه  اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران مقدس است تصریح کرد:این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها هیچ‌گاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس روزگاری رقم خورد که کشور اسلامی ما در برابر تمام تهدیدات دشمن بیمه شد افزود: تمام نوشته‌ها، فیلم‌ها و مستندات که رزمندگان و هنرمندان به تصویر می‌کشند ذره‌ای کوچک از آن ایام مقدس است و این دریایی بیکران هنوز گنجینه‌های کشف نشده در خود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است، گفت: دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان آشنا شوند.

وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بود براي همه کساني که اين توفيق را پيدا کردند و به فرمان امام (ره) به جبهه رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز امنیت کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای آن دوران طلایی است، کسانی که با دست خالی و توکل و توسل به امام شهید خود حضرت عبدالله حسین (ع) درسی به دشمنان دادند که اکنون هم دشمن جرات ندارد نگاه چپ به ممکلت اسلامی ما بکند.

کد خبر 1099625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha