۶۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: همزمان با اربعین حسینی ۶۰ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی ۶۰ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل 2 عدد روغن مایع، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، ماکارونی، برنج ایرانی و گوشت گوسفندی است که در بین خانواده های کم برخوردار محله و محلات همجوار توزیع شد.

 

وی ادامه داد: ارزش این بسته ها 3 میلیون و 500 هزار ریال بود که با مشارکت خیرین، موسسه حضرت خدیجه (س) و گروه جهادی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تامین شده بود.

 

هاتفی پور اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون به همت اعضای فعال تلاش کرده است تا بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کم برخوردار است.

 

هاتفی پور اضافه کرد: شماره کارت مرکز نیکوکاری محله آقاکاظم  5029081049021625 بانک توسعه تعاون است از همه هموطنان دعوت می شود تا با واریز کمک های نقدی این مرکز نیکوکاری در کارهای نیکوکارانه یاری کنند.

 

کد خبر 1099657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha