نصب سامانه  پیشرفته نظارت امنیتی برای ایجاد امنیت زایران در  شهرک  امام حسین(ع)

شهرک زایران امام حسین(ع) اعلام کرد: دوربین هایی با وضوح بالا به منظور ایجاد امنیت و نظارت بر زیارت اربعین امام حسین(ع) در محور بابل – کربلاء نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، «کرار محمد حمزه» مسئول واحد نظارت الکترونیکی گفت: به توصیه مدیریت شهرک زایران امام حسین(ع) طرح ویژه زیارت اربعین تدوین شد و دوربین هایی در ورودی و خروجی شهر کربلا نصب شد که این تعداد به 139 دوربین می رسد. سه تا از این دوربین ها برای شمارش زایران و هشت دوربین چرخشی و سایر دوربین ها به طور ثابت هستند. این دوربین ها از شرکت های بین المللی برای ایجاد امنیت زایران گرفته شده است.

 

وی افزود: ماهیت کار این دوربین ها، تشخیص موارد منفی، توجه به نقاط ویژه این شهر و جریان ورود زایران و توجه به عبور و مرور خودرهاست. درصورت رویت مشکل، نیروهای ما به سرعت برای رسیدگی و برطرف آن وارد عمل می شوند.

 

حمزه ادامه داد:  تعداد نیروهای واحد نظارت الکترونیکی و واحد فنی و بخش تعمیر و نگهداری 16 نفر هستند. واحد فنی صفحه های نمایش بزرگی در اختیار دارد و کار آنها نمایش سخنان ائمه معصوم و اهل بیت (ع) و توصیه های امنیتی، بهداشتی و ارشادی و سایر توصیه هاست.

کد خبر 1099675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha