آزادی مددجوی زندانی به همت خیرین سوادکوه شمالی

عابدی فیروزجایی گفت: همزمان با اربعین حسینی یک مددجوی محکوم مالی، با کمک خیرین، کمیته امداد سوادکوه شمالی و مرکز نیکوکاری امام علی(ع) روستای کتی لته این شهرستان با پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون تومان و جلب رضایت از شاکیان از زندان آزاد شد.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه هزار و 354 خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات عمرانی، درمانی، تامین جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی، توزیع لوازم کمک آموزشی،‌احداث و تعمیر مسکنف ایجاد زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و ... از جمله خدمات امداد در قبلا مددجویان است.

 

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه شمالی با بیان اینکه با برگزاری دوره های مشاوره خانواده و برگزاری کلاس های سبک زندگی و... درصدد حفظ بنیان خانواده های مددجویان هستیم، گفت: تقویت نهاد مقدس خانواده و حفظ آن از برنامه های با اولویت این نهاد محسوب می شود که در کنار آن توانمند سازی و خوداتکایی نیازمندان به عنوان یک محور است. 

 

وی تصریح کرد: این نهاد با پذیرش  و تحت حمایت قرار دادن خانواده هایی با وابستگی های بیماری سرپرست، از کار افتادگی، سرباز دارای معیل، فوت سرپرست، خانواده زندانی اقدام و برای توانمند سازی آنان از طریق ارائه خدمات  اشتغال و کاریابی،  خدمات حمایتی، تحصیلی و... برنامه ریزی می کند. 

 

عابدی فیروزجایی گفت: با پیگیری های به عمل آمده یک خانواده زندانی تحت حمایت یک مددجوی محکوم مالی، با کمک خیرین، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری امام علی(ع) روستای کتی لته این شهرستان با پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون تومان و جلب رضایت از شاکیان از زندان آزاد شد و کاریابی برای دو  تن از اعضای خانواده با حقوق و دستمزد قانون  اداره کار انجام شد.

 

🔷عابدی فیروزجایی با تقدیر از  همراهی خیران افزود :این شهرستان دارای هفت خانواده زندانی تحت حمایت است  که این خانواده ها از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

کد خبر 1099688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha