عشایر با تقدیم ۱۰ هزار شهید برگ زرینی از مبارزات و افتخارات خود را در تاریخ کشور رقم زدند

صخری با بیان اینکه عشایر کشور گفت: با تبعیت از ولایت قیه و تقدیم بیش از ۱۰‌هزار شهید والامقام برگ زرینی از مبارزات و افتخارات خود را در تاریخ کشور رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احمد صخری» امروز در نشست هم‌اندیشی با حضور پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران سران و معتمدین در هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عشایر غیور و باعزت نظام جمهوری اسلامی با تقدیم بیش از ۱۰‌هزار شهید والامقام برگ زرینی از مبارزات و افتخارات خود را در تاریخ کشور رقم زدند.

 

مسئول بسیج عشایر خوزستان با تمجید از حضور فعال عشایر در کنار سپاه و بسیج افزود: با نقش‌آفرینی عشایر در تبعیت از ولایت فقیه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن به ویژه در دفاع مقدس، تاریخ مبارزات اسلام در برابر کفر و الحاد تکرار شد.

 

وی نقش زنان عشایر را در پشتیبانی از جنگ بسیار تاثیر گذار و مهم دانست و تصریح کرد: وحدت بین اقشار مختلف مردم باعث شد تا ایران یک تنه در برابر ۳۵ کشور تا بن‌دندان مسلح مقاومت کند و یک وجب از خاک خود ندهد.

 

«حجت‌الاسلام سامی نیسی» نیز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی و شجاعت در برابر دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند و در برابر دنیای کفر سر تعظیم فرود نمی‌آورد مرهون تبعیت از ولی فقیه وحدت وهمبستگی مردم با نظام است.

 

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فجر تجدید بیعت قوای مسلح و آحاد مردم با آرمان‌ها و مبانی علمی، عقیدتی و دفاعی رهبری را تنها راه نجات کشور از توطئه‌های دشمنان دانست و اضافه کرد: اگر امروز ریشه‌های اسلام در دنیا در حال گسترش است و اسلام در دل مردم سایر ادیان و مکاتب رسوخ کرده، مرهون هدایت‌های حکیمانه کشتی‌بان انقلاب مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی است که در آن می‌توان از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و پیشکسوتان تجلیل و خاطرات روزهای حماسه و ایثار را به نسل دهه چهارم انقلاب منتقل کرد.

 

کد خبر 1099692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha