خانواده بزرگ سلامت برای مهار  بلای کرونا با تمام توان ایستاده اند

بحرینی گفت: خانواده بزرگ سلامت بنابر رسالت اجتماعی و وظیفه خود، با تمامی توان و همتشان برای مهار این بلای خانمانسوز تمام قد ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمحمدحسین بحرینی» امروز(۶ مهر) در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در طول قریب به دو سال خدمتم که فراز و فرودهای فراوانی با خود به همراه داشت، با یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای سلامت بشری مبارزه کردیم و دوستان و همکاران عزیزی را از دست دادیم.

 

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مایه بسی افتخار و مباهات بوده و هست که در این مدت توفیق خدمت به دانشگاه و مردم را داشته ام و امیدوارم آنچه انجام گرفته است مورد رضای حق تعالی باشد.

 

وی افزود: در این روزهایی که گذشت فرصتها و رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشتیم و با ورود ویروس منحوس کرونا روزهای عجیب و سختی را تجربه کردیم، که اگر نبود حمایتها و همکاری های جهادگونه همکارانم در حوزه های مختلف، خیلی زود از پا می افتادیم.

 

بحرینی ادامه داد: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کووید ۱۹ همکاری و حمایت مسئولان ارشد ملی و استانی موجب شد فضای یک دلی و همکاری در میان تمام دستگاه ها و سازمان های استان در راستای حفظ سلامت مردم ایجاد شود که جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.

 

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد خطاب به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دکتر کیانی عزیز، در این روزهای سخت و سهمگینی که سپری میکنیم،مسئولیت شما بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید، همدلی، همبستگی، و توجه و مشارکت افراد جامعه برای مقابله با اثرات ناگوار شیوع کرونا ویروس است و به شما قول می دهم، خانواده بزرگ سلامت بنابر رسالت اجتماعی و وظیفه خود، با تمامی توان و همتشان برای مهار این بلای خانمانسوز تمام قد ایستاده اند. 

کد خبر 1099707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha