انجام واکسیناسیون در قرچک سرعت گرفت/ چند پایگاه سیار و درمانگاه به جمع مراکز واکسیناسیون اضافه شدند

فرماندار شهرستان قرچک با ذکر این نکت که انجام واکسیناسیون در قرچک سرعت گرفته است گفت: چند پایگاه سیار و درمانگاه به جمع مراکز واکسیناسیون اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،فرماندار شهرستان قرچک به منظور بررسی فرآیند انجام واکسیناسیون و ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی، از بیمارستان برکت شهید ستاری بازدید کرد.

بهمن خطیبی با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان شهید ستاری، با عوامل، ناظران بهداشتی و مراجعین گفتگو کرد.

وی همچنین از بخش‌های مختلف از جمله سی‌تی‌اسکن، اورژانس و ... بازدید بعمل آورد و به‌منظور بررسی مشکلات بیمارستان و نتایج پیگیری‌ها، نشستی با مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان تشکیل داد.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: با راه‌اندازی دو پایگاه سیار و اضافه شدن سه درمانگاه به جمع مراکز واکسیناسیون، سرعت تزریق واکسن در این شهرستان بیشتر شد.

خطیبی بیان کرد:‌ با تلاش دست اندرکاران امر برای افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا و همکاری مردم در راستای اجرای طرح جهادی واکسیناسیون که قرار است طی ۱۰ روز اجرا شود، پیش‌بینی می‌شود کل افراد واجد شرایط، حداقل دُز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی افزود:با توجه به فعالیت افراد در کارخانه‌ها و شهرک صنعتی قرچک، با همکاری سپاه پاسداران و شبکه بهداشت، دو پایگاه واکسیناسیون سیار در سطح شهرستان فعال شده و افراد را در برابر بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.

فرماندار قرچک گفت: همچنین پایگاه‌های تجمیعی پوئینک، ورزشگاه بانوان در خیابان مسجد جامع، شهدای مدافع حرم در شهرک طلاییه، بیمارستان شهید ستاری و کلیه پایگاه‌های برون سپار، مراکز خدمات جامع سلامت، کلینیک خصوصی باقرآباد، درمانگاه‌های فرهنگیان و دارالشفاء حضرت مهدی(عج) و آمبولانس سیار سپاه نیز نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام می‌کنند.

کد خبر 1099708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha