۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد

دلق پوش بااشاره به بیش از۲ هزار و ۶۰۰ ثبت سفارش برای ورود مواد اولیه و کالا در گیلان از پرداخت ۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در در شش ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، «فرهاد دلق پوش» امروز(۶ مهر) در جلسه شورای اداری سازمان صمت با حضور روسای شهرستان‌ها با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق تولیدات در راستای اقتصاد مقاومتی و شعار سال گفت: در این راستا برای ورود مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی و تولیدی ۲هزار و ۶۳۲ فقره ثبت سفارش کالا در گیلان طی شش ماهه اول سال انجام شده است.

 

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این تسهیلات در قالب دو طرح «رونق تولید» و «طرح تام» پرداخت می‌شود افزود: امسال به ۲۳۱ واحد بیش از ۷۳۲ میلیارد تومان در قالب تسهیلات رونق تولید طی شش ماهه نخست امسال با همکاری بانک‌ها پرداخت شد.

 

به گفته وی در قالب طرح تام نیز تسهیلاتی به مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان به ۱۷ واحد صنعتی اعطا شده است.

 

دلق‌پوش رصد و پایش بیش از ۷۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی را از دیگر اولویت‌های کاری سازمان صمت گیلان دانست و گفت: شناسایی و پایش مستمر واحدهای راکد برای رسیدگی و رفع موانع آنها از برنامه‌های راهبردی سازمان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور احیا و راه‌اندازی مجدد است.

کد خبر 1099743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha