ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» در اردبیل برگزار شد

ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در منزل خانواده شهید رمضانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در منزل خانواده شهید رمضانی برگزار شد.

 

این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

در پایان این دیدار از مادر شهید فرهاد رمضانی به خاطر سال ها مجاهدت و صبور با اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح سپاس تقدیر شد.

 

 

پس از این دیدار با حضور در آرامستان علی آباد، گلزار شهید رمضانی گلباران و عطر افشانی شد و به مزار مفاخر علمی و ادبی این آرامستان ادای احترام شد.

 

 

شهید فرهاد رمضانی متولد 1346 در محله علی آباد شهر اردبیل در خانواده مومن چشم به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی با حضور در جبهه های حق علیه باطل گام در دفاع از میهن اسلامی گذاشت و به عنوان آر پی جی زن خدمت کرد و در دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 با اصابت گلوله خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1099748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha