۵۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه ثارالله تحویل مددجویان کمیته امداد شد

۵۰۰ واحد مسکونی که در ۳۳۰ روستا و با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان توسط کمیته امداد با همکاری سپاه ثارالله احداث شده، تحویل مددجویان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(۶ مهر) در اختتامیه ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گفت: حرکت های جهادی خوبی شروع شده که یکی مسکن محرومین و مددجویان استان است.

 




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ۵۰۰ واحد ۵۵ متری برای ۳۳۰ روستا به همت خیرین و با کمک های درون استانی و تفاهم نامه بین سپاه و کمیته ساخته شد که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در اختیار مردم قرار گرفت.

 

 


وی زیربنای کل این پروژه را ۲۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار مصوب قرارگاهی مرکز ۳۰ میلیارد تومان و اعتبار استانی ۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد که ۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد و ۱۳ میلیارد تومان توسط خیرین و گروه های جهادی تامین شده و بخش عمده ای از هزینه ها هم با نیروی انسانی جهادی کم شده است.

 

 



سردار معروفی ادامه داد: از ۵۰۰ واحد  ۵۴ واحد مربوط به شهرستان بردسیر بود که ۴۹ واحد قبلاً واگذار شده و ۴ واحد امروز تحویل می شود و یک هم به دلیل تعارض و مشکل زمین حل نشده است.

 

 



وی گفت: در فاز دوم ۶ هزار و ۲۰۰ مددجو نیاز به مسکن دارند که هزار و ۲۰۰ واحد آن روستایی است  و ۴۰۰ واحد را در آینده نزدیک کلنگ زنی و پروژه ها را حداکثر ۱۲ ماهه تمام می کنیم.

 




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مبادا کسی در خدمت رسانی منتظر تشکر مردم باشد بلکه باید صدقه جاریه ای باشد.

 




یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هم گفت: در سال۹۷ قرار شد ۷۴۶ واحد با همکاری سپاه ساخته شود اما با افزایش نرخ مصالح تبدیل به ۵۰۰ واحد شد.

 

 


وی افزود: از طرفی توافق نامه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتیم که بر اساس آن تصمیم گرفتیم ۲۴۶ واحد باقی مانده را از منابع داخلی استان و تسهیلات و سازمان برنامه و بودجه حل کنیم زیرا به مردم قول داده بودیم.

 




وی اظهار کرد: خیلی از استان ها(در انجام تعهد اولیه) دچار مشکل شده بودند اما با تدبیر سپاه و عزاتمندانه کار در کرمان انجام شد.


صادقی با بیان اینکه خدمات حمایتی زیادی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام شده؛ به گوشه ای از خدمات انجام شده اشاره و تصریح کرد: اینها نشان می دهد نظام به فکر طبقات محروم است.
 

کد خبر 1099750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha