بسیج سرمایه‌ای تمام نشدنی است

سردار باقری با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در زمینه راه‌اندازی بسیج گفت: بسیج سرمایه‌ای تمام نشدنی است که در کنار سایر نیروهای مسلح ما، به خوبی در پیشبرد اهداف انقلاب نقش ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار نعمت‌الله باقری» امروز (سه شنبه ۶ مهر) در آئین رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار کرد: در اواخر سال ۱۳۹۸، ویروس کرونا به عنوان مهمان ناخوانده‌ای وارد کشور شد و مسائل و مشکلاتی را ایجاد کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: ۴۲ سال است کشور ما در تحریم قرار دارد و هر چقدر جلوتر می‌رویم، شدت این تحریم‌ها افزایش می‌یابد و فشار بر روی نظام جمهوری اسلامی و مردم بیشتر می‌شود.

 

وی اذعان کرد: با شیوع بیماری کرونا در مسائلی همچون تامین ماسک و مواد شوینده به مشکل برخوردیم اما خوشبختانه ما موفق شدیم این مشکلات را با تدبیر رهبر معظم انقلاب در حوزه راه‌اندازی گروه‌های جهادی در مدت کوتاهی حل کنیم.

 

سردار باقری تصریح کرد: جهادگران بسیجی در کنار خیرین و بخشی از مجموعه‌های دولتی پای کار آمدند و کمبودها و کسری‌ها را به راحتی پشت سر گذاشتند.

 

وی با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در زمینه راه‌اندازی بسیج عنوان کرد: بسیج یک سرمایه تمام نشدنی است که در کنار سایر نیروهای مسلح ما، به خوبی در پیشبرد اهداف انقلاب نقش ایفا می‌کند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: تاکنون توانسته‌ایم با حضور بسیجیان، جهادگران و مردم، چالش‌ها و تهدیدها را پشت سر بگذاریم و همچنین از آنها به عنوان فرصت‌های مناسب استفاده کنیم.

 

وی در ادامه به بیان مطالبی پیرامون ایفای نقش مردم اندیمشک در دفاع مقدس به ویژه در حماسه جسر نادری پرداخت.

 

«احسان کریم‌پور» نیز با اشاره به اینکه بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک در زمان جنگ تحمیلی در بحث پشتیبانی جنگ فعالیت می‌کرد گفت: خواهرانی که در عرصه جهاد و دفاع از نظام و انقلاب بودند، در این بیمارستان به صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلفی از جمله امدادی، رخت‌شوی‌خانه و درمان، پشتیبانی می‌کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: روحیه دفاع مقدس باعث شده تا نسل جدید خواهران نیز با حضور در عرصه‌های مختلفی مانند طرح شهید سلیمانی و ستاد مبارزه با کرونا، سیل، زلزله و هر جایی که مجموعه دولت و نظام به کمک نیاز داشته‌اند، خواهران خوش بدرخشند.

 

وی با بیان اينکه بسیج خواهران در راستای برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، خدمات شایان و بسیار زیادی را ارائه داده است یاد آور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، بزرگترین امر به معروف، خدمت‌رسانی به مردم است.

 

کد خبر 1099759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha