روحیه انقلابی و فرهنگ شهادت استکبار جهانی را به لرزه درآورده است

سردار جان نثاری گفت: آنچه استکبار جهانی را به لرزه درآورده دین، روحیه انقلابی و فرهنگ شهادت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، سردار «حبیب الله جان نثاری»، امروز (شه شنبه ۶ مهر) در آیین تکریم و معارفه فرماندهان مرکز آموزش «شهید دستغیب» شهرستان جهرم، گفت: ترویج دین، انقلابی گری، روحیه جهادی و اخلاق از تکالیف و وظایف افراد در قبول مسئولیت است.

 

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت هفته دفاع مقدس به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: استکبار جهانی و همه دشمنان برای ضربه زدن به حکومت و نظام اسلامی متحد و منسجم شدند اما فارغ از اینکه بدانند نور خدا خاموش شدنی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه آنها به تعبیر خودشان تمام گزینه ها را برای براندازی نظام اسلامی روز میز گذاشتند، عنوان کرد: آنها هیچ وقت نتوانستند نقشه شوم خود را علنی کنند.

 

سردار جان نثاری با اشاره به استفاده دشمنان از ظرفیت های معاندین و گروهک ها، عنوان کرد: آنها بیش از 17 هزار نفر را در کشور ترور کرده و کودتاهایی را انجام دادند که خداوند عنایت کرد و توطئه آنان نقش بر آب شد.

 

وی با اشاره به اینکه اولین جایی که نیروی دلتای آمریکا حمله کرد و شکست خورد ایران بود، تصریح کرد: آنها رویکرد جنگ نیمه سخت و جنگ نرم، نافرمانی مدنی، تهاجم فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی و... را بر علیه نظام پیاده سازی کردند.

 

فرمانده آموزش و تربیت نیروی انتظامی، یکی از راهبردهای دشمن برای براندازی را جنگ سخت عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد چندین اندیشکده برای براندازی نظام از جمله راهبردهای دشمنان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه استکبار جهانی را به لرزه درآورده دین، روحیه انقلابی و فرهنگ شهادت ملت ایران است، عنوان کرد: امروز تلاش، کوشش، تجهیز و آماده شدن برای خدمت به مردم و پاسداری از آرمان های اسلامی تکلیف فراگیران و سربازان است.

 

کد خبر 1099768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha