فرهنگ شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم

سردار باقری با بیان اینکه امروز دشمن دست به تهاجم فرهنگی زده است گفت: در این راستا ضرورت دارد فرهنگ شهادت و همچنین رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار نعمت‌الله باقری» ظهر امروز (سه شنبه ۶ مهر) به همراه فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید «غلامعباس سروندی» دیدار کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: نام شهدای والامقام در تاریخ نوشته شده و ماندگار است.

 

وی به مسئله از خودگذشتگی شهدا پرداخت و اذعان کرد: شهدای گرانقدر همیشه برای ما زنده و تازه هستند و هیچوقت کهنه نمی‌شوند که ما باید بتوانیم راه و مسیر آنها را حفظ کنیم.

 

سردار باقری با اشاره به فداکاری شهید «علی لندی» نوجوان ایذه‌ای تصریح کرد: در حال حاضر شهید لندی راه و مسیر شهدا را حفظ کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن دست به تهاجم فرهنگی زده است عنوان کرد: در این راستا ضرورت دارد فرهنگ شهادت و همچنین رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

در ادامه این دیدار، اعضای خانواده شهید سروندی به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند.

 

«غلامعباس سروندی» تازه داماد اندیمشکی بر اثر اصابت ترکش خمپاره بعثی‌ها در شلمچه به شهادت رسید و نام اولین شهید دفاع‌مقدس را از سپاه در سال ۱۳۵۹ گرفت.

 

کد خبر 1099777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha