گردهمایی خانواده های شهدا و ایثار گران در مسجد زینب کبری (س) جونقان برگزار شد

داودی جونقانی گفت: گردهمایی خانواده های شهدا و ایثار گران ۸ سال دفاع مقدس با همکاری کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» و سایر پایگاه های مقاومت بسیج در مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

«مجید داودی جونقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: گردهمایی خانواده های شهدا و ایثار گران ۸ سال دفاع مقدس با همکاری کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» و سایر پایگاه های مقاومت بسیج در مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» مسجد حضرت مرتضی علی (ع) شهر جونقان ادامه داد: بی‌شک خلق حماسه جاوید ملت شریف ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر با رژیم بعث عراق برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که تا همیشه بر تارک ملت ایران خوش خواهد درخشید.

 

داودی جونقانی گفت: نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خلق این حماسه جاوید بی‌نظیر است و همه مردم و مسئولان کمر همت بسته تا فرهنگ ایثار و شهادت را همه دوران‌ها به ویژه در هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جهت تداوم نظام جمهوری اسلامی ترویج کنیم.

 

وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و این همان جوانان ما بوده اند که بی ریا و بدون هیچ چشم داشتی به جبهه های جنگ رفته و از کیان و میهن مان دفاع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج اندیشه» مسجد حضرت مرتضی علی (ع) شهر جونقان ادامه داد: روحیه ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت مردم ایران در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درسی شده برای کشور‌های دیگر که اثرات آن را هم اکنون در منطقه مشاهده می‌کنیم.

 

وی ابراز کرد: در این آیین معنوی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 1099800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha