برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در شیراز با حضور ۳۰ درصدی تولیدکنندگان فارس

موسوی گفت: سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» با حضور۱۱۰ شرکت تولید کننده آغاز به کار کرد که بیش از ۳۰ درصد آنها از استان فارس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (سه شنبه 6 مهر) در آیین گشایش سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان گفت: سالن های حافظ، سرو، بهار و نرگس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در کنار بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنندگان می توانند با مراجعه به سالن «ملاصدرا» با ارائه کارت ملی واکسن کرونا نیز تزریق کنند.

وی اضافه کرد: 110 شرکت تولید کننده و فعال صنعت مبلمان از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که بیش از 30 درصد آنها از استان فارس هستند و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

موسوی تاکید کرد: فرصت شرکت تولیدکنندگان داخلی به صورت مستقیم و بدون واسطه برای ارائه مبلمان به مصرف کنندگان در این نمایشگاه فراهم شده است و نمایشگاه با رعایت کامل نکات بهداشتی کرونا از 6 تا 10 مهر دایر خواهد بود.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه در 2  نوبت از ساعت 16 تا 18 و 15 و از 18 و 45 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است و علاقمندان می توانند برای تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملا رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس  WWW.FARSFAIR.IR اقدام کنند و بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت بلیت الکترونیکی امکانپذیر است.

خاطر نشان می شود، سی امین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان (منزل و اداری) با حضور جمعی از مسئولین استان و برترین تولیدکنندگان حوزه این صنعت عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

 

 

کد خبر 1099803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha