تولید آثار هنری فاخر ویژه کودکان و نوجوانان/ اهواز پایخت دفاع مقدس شد

سردار حاجتی با بیان اینکه یکی مهمترین رویکردهای جدید در بنیاد حفظ حفظ آثار دفاع مقدس این است که ادبیات حوزه دفاع مقدس را تا سنین پیش دبستانی و کودکی پایین بیاوریم گفت: هدف از این کار الگوسازی واقعی برای نسل های آینده کشور است.

«سردار عبدالرضا حاجتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری جدید بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس در کشور شناخته شد، این تصمیم با حفظ احترام فراوان برای شهرهایی همچون آبادان و خرمشهر گرفته شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه یکی مهمترین رویکردهای جدید ما در بنیاد این است که ادبیات حوزه دفاع مقدس را تا سنین پیش دبستانی و کودکی پایین بیاوریم افزود: هدف از این کار الگوسازی واقعی برای نسل های آینده کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا انیمیشن ها و مستندهای بسیار مطلوبی در حال تولید است اضافه کرد: در حال تلاش هستیم که اگر مادر خانواده بخواهد قصه ای را برای کودک خود بخواند ان قصه برگرفته از رخدادهای واقعی دفاع مقدس باشد، اینگونه کودک ما قهرمانان واقعی را برای خود الگو قرار می دهد.

 

سردار حاجتی با بیان اینکه برای تاثیرگذاری باید ادبیات حوزه دفاع مقدس را از سنین کودکی نشر دهیم عنوان کرد: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که بازیگران پوشالی فیلم های سینمایی هالیوودی در حال تبدیل شدن به قهرمانان برای کودکان ما هستند ما باید به وسیله تولیدات مختلف بتوانیم قهرمانان واقعی را به کودکان خود معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم نوجوانان شهید همچون بهنام محمدی و شهید فهمیده به عنوان قهرمانان واقعی به کودکان و نوجوانان ما معرفی شوند، با این روش می توانیم ادبیات پایداری را نسل به نسل گسترش دهیم.

 

کد خبر 1099811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha