۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۶ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمد مهرآفرین» در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری دزفول که در کوی پیام نور برگزار شد اظهار کرد: سه پروژه در کوی پیام نور شامل بوستان گل یاس، بازارچه زیر گذر عابرپیاده و راه اندازی دفترخدماتی و عمرانی و سه پروژه در زیباشهر شامل بوستان محله ای مینو‌، بوستان محله ای حسن یوسف و پیاده روسازی بلوار آیت الله بیگدلی از جمله پروژه های شهرداری دزفول هستند که امروز به بهره برداری رسید.

 

سرپرست شهرداری دزفول افزود: آسفالت معابر سطح شهر به مساحت ۲۱ هزار مترمربع، زیرسازی ۱۲ هزار مترمربع از معابر سطح شهر، پیست بزرگ بوستان رسالت، بهسازی بوستان ساحلی دووه، رونمایی از المان علما و مشاهیر دزفول، خط کشی ترافیکی معابر سطح شهر، اصلاح هندسی گره های ترافیکی سطح شهر، فضاسازی سطح شهر و نصب المان های ویژه هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های فرهنگی و نصب تابلو اسامی خیابان ها مزین به نام شهدا دیگر پروژه های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری دزفول هستند که به بهره برداری رسیدند.

 

وی همچنین از بازسازی یک دستگاه خودرو آتشنشانی و الحاق آن به ناوگان خودرویی آتشنشانی خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

 

مهرآفرین عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دو برنامه مانور آبی خاکی آتش نشانی در بوستان ساحلی علی کله و رژه ناوگان تاکسیرانی در سطح شهر نیز توسط شهرداری دزفول برگزار شد.

 

«محمدحسن پرآور» نیز در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در راستای شعارهای انتخاباتی، خدمات قابل قبولی در مناطق کم برخوردار دزفول ارائه شود.

 

رئیس شورای شهر دزفول مبارزه با رانت و فساد را از دیگر اولویت های شورای شهر برشمرد و ابراز کرد: رانت و فساد در برخی ادارات مرسوم شده که باید جلوی این سنت ناپسند گرفته شود.

 

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارگران، کارمندان و مدیران شهرداری در راستای خدمات رسانی به مردم‌ اذعان کرد: ما یک سازمان وابسته به مردم هستیم و چرخ های شهرداری از طریق پول مردم می چرخد، تمام خدمات و پرداختی های ما به واسطه هزینه های پرداختی از سوی مردم است بنابراین طبیعی است که مردم از ما انتظاراتی همچون تکریم ارباب رجوع و بهبود خدمات داشته باشند.

 

پرآور ادامه داد: از مجموعه شهرداری انتظار داریم در راستای رفع دغدغه ها و مطالبات مردم بیش از پیش تلاش کنند تا سطح خدمات رفاهی و میزان رضایت شهروندان افزایش یابد.

 

وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در سطح شهر خاطر نشان کرد: تا سرمایه گذاری صورت نگیرد نمی توانیم به درآمد پایدار دست یابیم بنابراین ضروری است تنگ نظری ها در این زمینه کم شود تا شرایط بهبود یابد.

 

رئیس شورای شهر دزفول یادآور شد: با ایجاد سرمایه گذاری های متعدد و رسیدن به درآمد پایدار، اشتغال ایجاد خواهد شد و دزفول در مسیر توسعه چشمگیر قرار خواهد گرفت که در این راستا مجموعه شهرداری و شورای شهر آماده دریافت ایده ها و پیشنهادات مردم است.

 

کد خبر 1099813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha