نشانه ها و آموزه های دین در سومین حرم اهل بیت (ع) علنی شود

آیت الله دژکام گفت: عدالت باید در راس اجرای مدیریت شهری قرار داشته باشد و نشانه ها و آموزه های دین باید علنی شود و در اداره کلانشهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید این نشانه ها و آموزه ها علنی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 6 مهر) در آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شیراز گفت: امام حسین (ع) فرموده اند که خدایا تو میدانی آنچه ما به عنوان فعالیت سیاسی کردیم به خاطر سلطنت و ریاست نبود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امروز نیز در واقع آنانی در صف جا ماندگان از اربعین حسینی (ع) نیستند، آنهایی هستند که می گویند که کار سیاسی می کنم، میدان داری مسائل اجتماعی دارم اما به دنبال مقام و اسم و نام نیستم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در زندگی امام علی (ع) شاهد جاری شدن عدالت و سیر بودن چشم دل ایشان هستیم و جهان تشنه چنین عدالتی است.

وی تاکید کرد: عدالت باید در راس اجرای مدیریت شهری قرار داشته باشد و نشانه ها و آموزه های دین باید علنی شود و در اداره کلانشهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید این نشانه ها و آموزه ها علنی شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در دین داری و دین شناسی باید در شیراز به میدان بیاییم و اگر شیراز در این زمینه شکوفا شود زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهیم بود.

وی با اشاره به حمایت ویژه مدیریت شهری برای جهت گیری به مسایل دینی بیان گفت: شخص شهردار باید در جهت گیری مسایل دینی حمایت ویژه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: شهردار سابق شیراز دارای نگاه عقلانی در امور بودند که شایسته تقدیر است و امیدواریم تمام جریان های سیاسی به عقلانیت میدان بدهند.

وی تصریح کرد: جا دارد از شیراز تئوری و طز در مسایل مختلف به سایر شهرها صادر شود و شهر باید برای همه مردم به ویژه مظلومان ایمن باشد و شهردار شیراز، روحانیت و تمام مسئولان شهر باید حامی مظلومان باشند.

کد خبر 1099841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha