برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با عنوان «دفاع دیروز، جهاد امروز» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«معصومه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با عنوان «دفاع دیروز، جهاد امروز» توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، خواهران گروه‌های جهادی به عنوان خادمین شهدا و به نیت ۱۴۰ شهیده اندیمشک، ۱۴۰ بسته‌ معیشتی را میان خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع کردند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه هر کدام از این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، شکر، نمک، عدس، لوبیا و نخود بود که ارزش هر کدام از آنها نیز ۵۰۰ هزار تومان است افزود: این اقدام به نیابت از خواهرانی صورت گرفت که در دوران دفاع مقدس به عنوان ستاد پشتیبانی جنگ، کار دفاع را انجام می‌دادند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با هدف توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی اجرا شده است اذعان کرد: امروز خواهران جهادگر، در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده‌اند.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: تهیه کلیپ شهیده شاخص «شیرین روحانی‌نژاد» و شهید «توکل قلاوند»، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، طبخ و توزیع غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی، برگزاری پویش «کیف مهربانی» به منظور تهیه و توزیع لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار، تکریم رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، مسابقات ورزشی، کتابخوانی و نقاشی، یادواره شهدای محله محور و نذر خون، از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در هفته دفاع مقدس بودند.

 

کد خبر 1099878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha