توزیع ۲۲ بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند در آبیک

احمدیان گفت: با توجه به اینکه در روزهای آغازین بازگشایی مدارس هستیم، ۲۲ بسته آموزشی شامل انواع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند در آبیک توزیع شده است.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از فعالیت هایی که توسط کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) مسجد شهید کاظمی آبیک به صورت جدی به ویژه در ایام شیوع کرونا دنبال می شود، کمک به خانواده های محروم و نیازمند است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک ادامه داد: با توجه به این رویکرد در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی و غذای گرم با کمک خیران و اعضای فعال کانون در بین نیازمندان توزیع می شود که در سال جاری در چندین نوبت این امر صورت گرفته است.

 

وی عنوان کرد: در این ایام هم با توجه به اینکه در روزهای آغازین بازگشایی مدارس هستیم 22 بسته آموزشی شامل انواع لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش آموزان تهیه شده که در بین دانش آموزان نیازمند در آبیک توزیع شده است.

 

احمدیان خاطر نشان کرد: در این اقدام خداپسندانه برای هر بسته نزدیک به 300 هزار تومان هزینه شده است که خیران و اعضای فعال کانون در این کار خیر همراهی داشتند که امیدواریم با انجام این کار، گامی هرچند کوچک در مسیر رفع نیاز این دانش آموزان نیازمند برداشته باشیم.

 

وی یادآور شد: دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد محروم جامعه در آیات و روایات متعددی تأکید شده است و با توجه به شرایط اقتصادی امروز، این کار بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد که کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک سعی کرده در این مسیر فعالیت دوچندان داشته باشد.

 

کد خبر 1099923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha