دوره آموزش مداحی به همت کانون مهرپویان یانچشمه برگزار می شود

بهارلویی گفت: دوره آموزش مداحی از سوی کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با حضور جمعی از اساتید مجرب استانی به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دوره آموزش مداحی از سوی کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با حضور جمعی از اساتید مجرب استانی به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: مداحان آئینی امر هدایت مردم را بر عهده دارند، بنابراین باید علم این هدایت‌گری و مهارت‌های آن را فرا بگیرند.

 

وی بابیان اینکه وظیفه دستگاه های فرهنگی از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش مهارت های فرهنگی هنری و مذهبی است گفت: آموزش مهارت‌ ها مداحی و روضه ‌خوانی به جوانانی که استعداد این هنر را دارند یک وظیفه است تا آنها بتوانند به مکتب امام حسین و اهل بیت (ع) خدمت کنند و جامعه ما رنگ و بوی اهل بیتی بگیرد.

 

بهارلویی تصریح کرد: این دوره آموزشی ویژه برادران عضو کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» یانچشمه در تمامی مقاطع سنی و در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تخصصی با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: ثبت نام در این دوره آموزشی رایگان است که در پایان دوره گواهی پایان دوره نیز برای افراد با استعداد و برتر صادر می شود.

 

کد خبر 1099945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha