۹۰ بسته معیشتی و ۴۰ جفت کفش و لوازم تحریر به همت کانون «شهید رحمانیان» جهرم توزیع شد

ترابفرد از توزیع ۹۰ بسته مواد غذایی، ۴۰ جفت کفش و لوازم تحریر میان خانواده های کم بضاعت در هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تعداد 90 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: این برنامه در امتداد برنامه های هفته دفاع مقدس و با همکاری گروه جهادی «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» انجام شده است.

 

وی بیان کرد: بسته های معیشتی در این کانون که با تلاش بچه های مسجد و حمایت خیران و نیکوکاران تهیه شده به ارزش 180 میلیون ریال بوده است.

 

ترابفرد همچنین با اشاره به اینکه در راستای اجرای این برنامه حمایت از دانش آموزان کم بضاعت نیز در دستور کار قرار داشته است، عنوان کرد: در این زمینه تعداد ۴۰ جفت کفش به ارزش ۲۵ میلیون ریال تهیه و میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین توزیع بسته های لوازم التحریر نیز از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری بوده که تهیه این بسته ها ۴۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در پایان از تلاش و همت خیران و نیکوکاران که در این امر یاری گر بچه های مسجد بودند قدردانی کرد.

کد خبر 1099949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha