افزایش سه برابری گیت ها گذرنامه در مرز  مهران

سردار اشتری با بیان اینکه در راستای تسهیل در ورود زائران اربعین حسینی گیت های گذرنامه در مرز مهران ۳ برابر شده است، گفت: هیچ مشکل امنیتی تا کنون مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز(۷ مهر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از روز گذشته برگشت زوار اربعین حسینی به کشور آغاز شده است و پیش بینی می شود امروز و فردا  هم به صورت مرتب بازگشت وزار را داشته باشیم.

 

سردار « حسین اشتری» تصریح کرد: تا پایان زمانی که عزیزان زوار اربعین حسینی به طور کامل به کشور برگردند در خدمت آنها هستیم و همکاران ما آماده ارائه خدمت در مرز هستند  و بعد از روز جمعه هم همه یگان ها در منطقه حضور دارند.

 

وی افزود: در دو سه روز اخیر حجم کار و ورود زوار افزایش بیشتری خواهد یافت، همکاران ما در  مرزبانی و گیت های گذرنامه آماده هستند که زوار اربعین به سرعت وارد کشور شوند و به محض اینکه  وارد کشور شوند اقدامات و خدمات  گذرنامه ای به  سرعت افزایش و به آنها اارئه می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در این روزها، گیت های بیشتری آماده شده است و بیش از سه برابر نسبت روز گذشته افزایش یافته است و سرعت عمل در انجام امورات گذرنامه زوار صورت خواهد گرفت.

 

سردار اشتری تصریح کرد: گیت های داخل سالن و بیرون از سالن پااینه مرزی مهران، آماد شده و کار به سرعت انجام می شود، زوار عزیز هم وقتی از سالن خارج شدند، اتوبوس ها آماده است که آنها را  به  مقاصد خودشان برساند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکل امنیتی تاکنون نداشته ایم  و همکاری خوبی بین زوار و همکاران بنده در نیروی انتظامی و همه دستگاه ها وجود داشته است.

کد خبر 1099975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha