۳۵۰۰ اتوبوس کار جابجایی زائرین را از پایانه مرزی مهران انجام می دهند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه اربعین مهران گفت: ۳۵۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین به مقصد تا روز جمعه نیاز است و تمامی تمهیدات لازم برای این مهم اتخاذ شده است.

«احمد کرمی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون تا صبح امروز 10زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند بر اساس پیش بینی های انجام شده حدود ۷۰ درصد زائران اربعین برای بازگشت به مرز مهران مراجعه می‌کنند.

 

وی به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه زائران به تدریج وارد مرز مهران شده و با اتوبوس ها به شهرهای مقصد انتقال داده شوند.

 

رئیس قرارگاه اربعین مهران تاکید کرد: مواکب برای ارائه  خدمات دهی به زائران در پایانه شهید سلیمانی راه اندازی شده اند و به بهترین نحوه به زائران عتبات عالیات خدمات ارائه می کنند.

 

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: باتوجه به گرما شهر مهران  با ایجاد  قرارگاه آب تاکنون هیچ مشکلی از نظر تامین آب وجود ندارد برای رفع مشکل آب و تامین آب پایدار در پایانه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

 

کرمی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به شکل مطلوبی به زائران اربعین خدمات ارائه کنیم، هر روز قرارگاه اربعین راس ساعت ۱۶ برگزار و کمبودها و نیازها در آن جلسه مطرح و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ می‌شود.

 

رئیس قرارگاه اربعین مهران گفت: دستگاه های نظامی، امنیتی و خدمات رسان و امداد رسان نیز در پایانه و داخل شهر مهران مستقر هستند و همچنین گشت های نظارتی تعزیرات نیز بر میزان اخذ کرایه از زائران در مرز و داخل شهر مهران بطور مستمر نظارت می‌کنند.

 

 

کد خبر 1100006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha