برگزیدگان مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین طی آیینی در دفتر امام جمعه آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه دلنوشته و کتابخوانی اربعین که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد اظهارکرد: ان‌شاء‌الله همیشه قلم و بیان دانش‌آموزان در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت باشد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در جهت کمک به گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تلاش می‌کند، افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باید همواره در این مسیر حرکت کند.

 

وی تصریح‌ کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی نباید شما دانش‌آموزان را از توجه به درس و مسائل علمی بازدارد و باید تحصیل‌تان را با جدیت دنبال کنید.

 

حجنت‌الاسلام حافظ نیا گفت: دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند و باید از آنها برای تقویت بنیه‌های علمی و انگیزش دانش‌آموزان به برنامه‌های انقلابی استفاده کرد.

 

*فعالیت ۳۰ انجمن دانش‌آموزی در مدارس آستارا

«یوسف هدایتی» نیز در این آیین اظهارکرد: ۳۰ انجمن اسلامی دانش‌آموزان در سطح مدارس آستارا فعال است.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بندر آستارا با بیان‌اینکه ۲۰ دانش‌آموز در مسابقه کتابخوانی و ۱۵ نفر در مسابقه دلنوشته اربعین شرکت کرده بودند، افزود: ۱۰ نفر در مسابقه کتابخوانی و ۴ نفر نیز در مسابقه دلنوشته برگزیده شدند.

 

هدایتی خاطرنشان‌کرد: نفرات برتر مسابقه کتابخوانی و دلنوشته اربعین با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

 

کد خبر 1100116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha