استقرار ۱۰۰ پایگاه ارزیابی سلامت در مرز شلمچه

قربانی از استقرار ۱۰۰ پایگاه ارزیابی سلامت در مرز شلمچه خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها با ویزیت زائران بازگشتی از عتبات عالیات ۱۰ بیماری بررسی می‌شود و در صورت مشاهده بیماری، زائران با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

«ساسان قربانی» ظهر امروز (چهارشنبه ۷ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در پایگاه های بهداشتی مستقر در مرز شلمچه زائران در حال برگشت از کشور عراق ویزیت و ۱۰ نوع بیماری بررسی می‌شود اظهار کرد: در صورت ابتلای زائر به بیماری با آمبولانس به بیمارستان های از پیش تعیین شده برای دریافت روند درمان منتقل می شوند.

 

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه تعداد زائران برگشتی از مرز شلمچه بیش از حد انتظار است افزود: در این مدت زمان اندک به صورت ضربتی تعداد پایگاه های ارزیابی سلامت در مرز شلمچه افزایش یافت و افزون بر تب سنجی زائران حسینی و حضور پزشک از آنها تست فوری کرونا نیز گرفته می شود.

 

وی از استقرار ۱۰۰ پایگاه ارزیابی سلامت در مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: هم اینک کلیه این پایگاه ها در مرز شلمچه فعال و در حال تست گیری و غربال گری از زائران بازگشتی سفر عتبات عالیات هستند.

 

کد خبر 1100146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha