توجه ویژه به شهرستان محروم هلیلان در دستور کار دولت است

مدنی با بیان اینکه توجه ویژه به شهرستان محروم هلیلان در دستور کار دولت است، گفت: در بازدید از شهرستان هلیلان پروژه های اولویت دار بررسی و در راستای افتتاح و بهره برداری این طرح ها تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صبح امروز برای بازدید از شهرستان محروم هلیلان با استقابل مسولان استانی وارد ایلام شد  و سپس به شهرستان هلیلان سفر کرد.

 

«سیدامیرحسین مدنی» در بدو ورد به استان ایلام، اظهار کرد: در بازدید از شهرستان هلیلان پروژه های اولویت دار بررسی و در راستای افتتاح و بهره برداری این طرح ها تصمیم گیری می شود.

 

وی ابراز کرد: یکی از مباحث مهم رئیس جمهور در سفر هفته گذشته به ایلام بحث توجه ویژه به شهرستان هلیلان بود.

 

مدنی یادآور شد: در این راستا طی بازدید امروز از هلیلان، مشکلات این شهرستان جمع بندی و جهت تصمیم گیری به رئیس جمهوری ارائه می شودـ

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، یادآور شد: بر اساس ارزیابی توسعه هلیلان با حضور استانداری و نهادهای انقلابی این بخش طی سال های گذشته به شهرستان تبدیل و باید این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی گفت: ادامه داد: در بازدید از شهرستان هلیلان پروژه های اولویت دار بررسی و در راستای افتتاح و بهره برداری این طرح ها تصمیم گیری می شود.

 

استاندار ایلام  نیز در این دیدار گفت: کمیته عمرانی در بحث زیرساخت ها، اقنصادی پروژه های اقنصادی اشتغالزایی و کمیته اجتماعی نیز مربوط به بهداشت و درمان، مدرسه و غیره است.

 

«محمد نوذری» با بیان اینکه اجرای این طرح ها سبب توسعه هلیلان می شود، تصریح کرد: در این راستا باید طی دو سال اینده مدیران ظرفیت های موجود را شناسایی و در راستای تحقق اهداف تلاش کنند.

 

سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صبح امروز چهارشنبه برای بررسی مشکلات شهرستان هلیلان وارد ایلام و از  این شهرستان بازدید کرد.

کد خبر 1100156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha