رمز موفقیت دستگاه های اجرایی در نحوه اجرای قانون است

آیت الله عبادی با بیان اینکه مهمتر از قانون، مجری قانون است، گفت: رمز موفقیت نهادها و سازمان‌ها در انجام وظایف در اجرای قانون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۷ مهر) در دیدار نشست شورای زکات خراسان جنوبی که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: نهادهایی انقلابی از جمله کمیته امداد و چه آنچه دولت اسلامی است، همه مبتنی بر قانون کشور هستند و قانون نظام اسلامی ما از پیشرفته‌ترین قوانین دنیاست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه مهمتر از قانون، مجری قانون است، گفت: اینکه برخی نهادها و سازمان‌ها توفیقات ویژه و تفاوت‌هایی با دیگران دارند، در نحوه اجرای قانون است.

 

وی با اشاره به اینکه سرنوشت در همه جا و هر کاری دست نیروی انسانی است، تصریح کرد: نهادهای انقلابی که در دست اهلش مانده، می‌بینید که چه افتخاراتی آفریدند، قانون که فرق نمی‌کند اما مجری خیلی فرق می‌کند و یکی از آن نهادها کمیته امداد است که در این بیش از ۴۰ سال تلاش‌های شایسته زیادی انجام داده است.

 

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: بخصوص توفق های مسئولیت اخیر کمیته امداد که به عهده شایسته آقای بختیاری و همکارانشان در رده‌های مختلف بوده و نشانه آن همین آثار خیر و برکت است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه پرداخت زکات احیای سنت دین است، گفت: زکات چند زاویه دارد که یکی خدمات به مردم محروم و از سویی خدمات به زکات‌دهنده و حلال کردن رزق است.

 

به گفته وی در جمهوری اسلامی همه نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها قانونی هستند اما تفاوت در اجرای قانون است.

 

آیت الله عبادی در پایان از زحمات رئیس کمیته امداد که در این منطقه کشیدند و انجام امور خیر در استان خراسان جنوبی قدردانی کرد.

کد خبر 1100177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha