لزوم اقدام سریع مردم فارس برای انجام واکسیناسیون

همتی گفت: هنوز تعدادی از مردم فارس برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نکرده اند و از آنجا که ایجاد ایمنی عمومی در جامعه نیازمند واکسیناسیون حداقل ۹۰ درصد افراد است، تمام افراد باید برای انجام سریع واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 7 مهر) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 445 هزار و 56 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 13 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 653 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از 2 هزار و 152 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 217 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 430 هزار و 746 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه ادامه داد: مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به سه میلیون و 225 هزار و 292 دوز رسیده است.

وی اعلام کرد: هنوز تعدادی از مردم استان برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نکرده اند اما با توجه به اینکه ایجاد ایمنی عمومی در سطح جامعه نیازمند واکسیناسیون حداقل ۹۰ درصد افراد جامعه است، ضروری است تمام افراد پس از دریافت پیامک، نسبت به انجام سریع واکسیناسیون اقدام کنند.

 

کد خبر 1100197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha