توسعه فعالیت های مشترک در راستای سیاست های فرهنگی نظام ضروری است

امینی بر ضرورت توسعه فعالیتهای مشترک در حوزه فرهنگی و هنری در جهت تحقق سیاست های فرهنگی نظام و برنامه های زیارت محور شورای اسلامی مشهد در دوره جدید، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یوسف امینی» در بازدید از بخش های مختلف انجمن ها و سالن های نمایش، سینما، نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) که با رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد انجام داد بر ضرورت توسعه فعالیتهای مشترک در حوزه فرهنگی و هنری در جهت تحقق سیاست های فرهنگی نظام و برنامه های زیارت محور شورای اسلامی مشهد در دوره جدید، تاکید کردند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه رویکرد و نگاه شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مشهد به حوزه فرهنگ، نگاه جامع و دقیق است و در دوره جدید با افزایش همکاری ها شاهد گسترش حمایت از فعالیتهای فرهنگی هنری در مشهد خواهیم بود.

 

وی افزود: در این بازدید مقرر شد تفاهم نامه همکاری های دو طرف با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای انجمن ها و مراکز فرهنگی و هنری و حمایت از تولیدات مراکز فرهنگی و هنری بین شهرداری، شورای اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شود.

 

امینی گفت: امیدواریم با این همکاری، فعالیتهای اصحاب فرهنگ و هنر توسعه پیدا کند و شاهد رونق فعالیت های فرهنگی هنری در شهر مشهد باشیم.

کد خبر 1100237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha