بازدید مسئولان از جاده دم عباس به پاتاوه -دهدشت

نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ به همراه برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از محور دم عباس به جاده پاتاوه -دهدشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه امروز چهارشنبه (۷ مهر ماه) به همراه برخی از مسئولان استانی و شهرستانی از محور جاده دم عباس به جاده پاتاوه -دهدشت بازدید کردند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: اهمیت این جاده در این است که دو بخش چاروسا و دیشموک را به جاده پاتاوه دهدشت متصل می کند.

 

«دارا کریمی نژاد» گفت: با افتتاح این مسیر هزینه حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت کاهش پیدا می کند، ضمن اینکه مهاجرت معکوس را خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: در کنار این محور اشتغال زایی در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: با توجه به برنامه و بودجه ای که برای این محور در نظر گرفته شده، در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در این بازدید اظهار کرد: از همه کسانی که در برون رفت منطقه از مشکلات و محرومیت نقش دارند قدردانی می کنم.

 

حجت الاسلام «سید محمد موحد» افزود: با افتتاح این محور، هزینه، خطرات جانی و مالی مردم کاهش می یابد و از این رو بسیار اهمیت دارد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این محور به طول هفت کیلومتر با اعتبار هفت میلیارد تومان فعال است.

 

«محمد نصیری راد» افزود: خاکبرداری، بهسازی و نصب ابنیه این مسیر در این فاز در دست اقدام است.

 
 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1100251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha