هنری که انسان را به سمت و سوی اهل بیت (ع) و آموزه های دینی سوق دهد، ارزشمند است

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به اینکه هنری که از دیدگاه اسلام مورد اهمیت است، هنر الهی است که باعث کمال انسان شود، گفت: هنری که انسان را به سمت و سوی اهل بیت (ع) و آموزه های دینی سوق دهد، ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدجواد محمدی پور»، امشب (چهارشنبه 7 مهر) در مراسم رونمایی از 300 آلبوم شهدا و رونمایی از کتاب های دفاع مقدس که در باغ «جهان نما» شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا، گفت: کار فرهنگی بسیار کار ظریف، دقیق و لطیفی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به حدیث نبوی، گفت: هر کس با حرفه خودش می تواند در تولید آثار هنری فعالیت کند و هنر یک تیغ 2 لبه است که هم نفع دارد هم می تواند ضرر رسان باشد.

وی با اشاره به اینکه هنری که از دیدگاه اسلام مورد اهمیت است، هنر الهی است که باعث کمال انسان شود، تاکید کرد: هنری که انسان را به سمت و سوی اهل بیت (ع) و آموزه های دینی سوق دهد، ارزشمند است.

حجت الاسلام محمدی پور با یادآوری این مطلب که هر کاری که انسان را به سوی تمسک الهی و تقرب خدا نزدیک کند، کار فرهنگی است، افزود: کارها باید در راستای ارتقا ارزش های اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران و شهدا با تمام ایمان دفاع مقدس را اداره کردند، تاکید کرد: آنان هر آنچه داشتند در کف اخلاص قرار دادند.

کد خبر 1100284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha