افزایش سرمایه‌گذاری‌های گروه مپنا در هرمزگان/۲ توربین جدید با ظرفیت ۴۰۰ مگاوات تولید برق راه اندازی می شود

همتی، افزایش سرمایه‌گذاری های گروه مپنا و همچنین مشارکت این گروه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ فعال در هرمزگان، برای اجرای پروژه‌های مختلف در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فریدون همتی »، استاندار هرمزگان در دیدار با مدیرعامل گروه مپنا اظهار کرد: گروه مپنا می‌تواند در اجرای پروژه‌های مهمی همچون احداث مجتمع آموزشی شامل مدارس مختلف با معماری زیبا و برخورداری از امکانات لازم، احداث کلینیک فرهنگیان و احداث و تکمیل پروژه‌های درمانی و بیمارستانی در هرمزگان، کمک و مشارکت داشته باشد.

 

وی افزود: طرح‌های توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان به ویژه در زمینه پالایشگاهی و توسعه سکونتگاه ها در جزایر و احداث شهرها و شهرک‌های جدید از ظرفیت خوب برای افزایش فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های گروه مپنا در استان هرمزگان هستند.

 

« عباس علی آبادی »، مدیرعامل گروه مپنا نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های این گروه در هرمزگان از همکاری‌ها و پیگیری‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان در راستای حمایت از تولید و رفع موانع شرکت‌های تولیدی از جمله گروه مپنا تشکر و قدردانی کرد.

 

وی ضمن اعلام آمادگی برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در هرمزگان، گفت: به زودی دو توربین جدید نیروگاه تولید برق توسط گروه مپنا در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود که 400 مگاوات به ظرفیت تولید برق در استان، اضافه می‌کند.

 

 

 

 

کد خبر 1100334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha