مسابقه چهار جانبه فوتسال با حضور فعالان کانون های مساجد و بسیج در روستای ایران آباد برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: مسابقه چهار جانبه فوتسال به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فعالان کانون های مساجد و بسیج در روستای ایران آباد برگزار شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه چهار جانبه فوتسال به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فعالان کانون های مساجد و بسیج در روستای ایران آباد برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: این مسابقه با هدف شورآفرینی در بین نوجوانان و جوانان روستا و به همت کانون و پایگاه مسجد جامع روستا برپا شد.

 

وی اعلام داشت: برپایی برنامه های ورزشی در راستای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت و جذب نوجوانان و جوانان به مقوله ورزش و تندرستی است.

 

محرمی تاکید کرد: در این مسابقه تمامی موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برای تامین سلامتی اهالی روستا لحاظ شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد یادآور شد: در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از بازیکنان تیم برتر تقدیر و تجلیل شد.

 

محرمی افزود: برپایی یادواره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا در مسجد جامع روستا از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس بود که با حضور مسئولان شهرستان و عموم مردم روستا برگزار شد.

 

کد خبر 1100399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha