هیچ کلاس‌های درسی در گیلان بدون معلم نیست

​رحمتی با بیان اینکه در حال حاضر روند ساماندهی نیروهای حق التدریسی کمی با مشکل مواجه شده است گفت: در همین جا اعلام می‌داریم که هیچ کدام از کلاس‌های درس ما در گیلان بدون معلم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد رحمتی» امروز (پنج شنبه، 8 مهر) در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا امسال مقرر شد کلاس‌های درس مدارس به صورت حضوری، غیرحضوری و یا توأمان برگزار شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه هیچ عجله‌ای برای بازگشایی مدارس نداریم و تا زمان بهتر شدن اوضاع آموزش‌ها به شکل دیگری پیگیری می‌شود عنوان کرد: از قبل هم اعلام کرده‌ایم که تنها در صورت مهیا شدن زمینه و بستر لازم با توجه به روند خوب واکسیناسیون، مدارس به شکل حضوری دایر می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان زمینه‌سازی برای حضوری شدن تدریجی مدارس و آموزش‌ها را دغدغه آموزش و پرورش خواند و تصریح کرد: در حال حاضر روند آموزش در تمام مدارس روستایی و عشایری ما که جمعیت دانش آموزی آنان 15 نفر و یا زیر 15 نفر هستند به صورت حضوری انجام می‌شود.

 

رحمتی با تاکید بر اینکه در مدارس روستایی بالای 15 نفر استان گیلان نیز تا نیمه سوم مهرماه و با آماده کردن مقدمات اجازه برگزاری آموزش حضوری داده می‌شود ابراز داشت: خط قرمز ما سلامت دانش‌آموزان، معلمان و اولیا است بنابراین تا زمانی که مقدمات کامل فراهم نشده آموزش‌ها به شکل دیگری پیگیری می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید از اردیبهشت ماه آغاز شد در مورد ساماندهی و جذب نیروها هم مطالبی عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند ساماندهی نیروهای حق التدریسی کمی با مشکل مواجه شده است اما در همین جا اعلام می‌داریم که هیچ کدام از کلاس‌های درس ما در گیلان بدون معلم نیست.


 

کد خبر 1100409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha