دبیر استانی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی منصوب شد

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در حکمی «حسین فرخنده» را به عنوان دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در حکم «علیرضا تابش» خطاب به دبیر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در استان خراسان شمالی آمده است: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با پیشینه ای درخشان و به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران در حوزه سینمای کودک و نوجوان، برای تحقق نگرش عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی در اجرای فعالیت های سینمایی و دسترسی فرهنگی و تقویت ظرفیت های مردمی فرهنگ و هنر، همزمان با شهر اصفهان در کلیه استان های کشور برگزار می شود.

 

لذا با عنایت به توانمندی و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «دبیر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در استان خراسان شمالی» منصوب می شوید. شایان توجه است که این جشنواره در زمانه ای برگزار می شود که کشور درگیر همه گیری ویروس کرونا است و تامین سلامت هموطنان به ویژه کودکان و نوجوانان از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا انتظار می رود تاکیدات لازم در رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری جشنواره و هماهنگی های لازم با ستاد ملی کرونا را در اولویت اقدامات قرار دهید.

 

امید است با استعانت از خداوند متعال در تعامل سازنده و همکاری موثر دست اندارکاران استان و خانواده بزرگ سینمایی ایران در برگزاری این رویداد عظیم و نیل به اهداف عالی آن موفق باشید.

 

گفتنی است، در راستای ترویج عدالت فرهنگی در سطح کشور و همچنین موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، دبیرخانۀ جشنواره می‌تواند فیلم‌های این رویداد فرهنگی را بنا به تقاضای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هریک از استان‏های متقاضی، اکران کند.

 

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از 16 تا 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1100411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha