برگزاری کلاس‌های حضوری اولویتی جدی/ روند واکسیناسیون دانش‌آموزان تسریع شود

کوچکی‌نژاد برگزاری کلاس‌های حضوری را اولویتی جدی که باید در دستور کار ویژه قرار گیرد خواند و گفت: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی‌نژاد» صبح امروز (پنج شنبه 8 مهر) در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های حضوری اولویتی جدی است که باید در دستور کار ویژه دستگاه‌ها و نهادهای متولی در کشور و استان گیلان قرار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر روند واکسیناسیون دانش‌آموزان باید تسریع شود عنوان کرد: برقراری کلاس‌های حضوری از جمله اولویت‌هایی است که باید مدنظر آموزش و پرورش و ستاد مدیریت و مقابله با کرونا قرار داشته باشد.

 

کوچکی‌نژاد آموزش حضوری و آن‌لاین را مورد مقایسه قرار داد و در همین زمینه اذعان کرد: میزان یادگیری دانش آموزان در شبکه شاد با کلاس حضوری قابل مقایسه نیست بنابراین باید بستر آموزش‌های حضوری در مدارس هرچه زودتر و سریع‌تر فراهم گردد.

 

وی همچنین مشکلات استان گیلان در بخش پهنای باند اینترنت را هم مورد اشاره قرار داد و ضمن انتقاد از برخی کمبودهای این بخش خاطرنشان کرد: وضعیت زیرساخت مخابرات گیلان بسیار اسفناک است، از طرفی با سرقت گسترده کابل‌ها در روستاهای گیلان مواجهیم که  اینترنت این مناطق را هم مختل کرده است.


پایان

کد خبر 1100466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha