بیش از ۶ هزار کردستانی وام ودیعه مسکن دریافت خواهند کرد

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه وشهرسازی کردستان گفت: با تخصیص اعتبار مصوب بیش از ۶ هزار کردستانی وام ودیعه مسکن دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مصطفی رضایی معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه وشهرسازی کردستان اظهار کرد :171میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت وام ودیعه مسکن در استان کردستان مصوب شده است که با ابلاغ کامل آن 6 هزار و 854نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

 

 

وی افزود: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن در سامانه جامع، تعداد 32هزار و 284 نفر ثبت نام کرده که از این تعداد 22 هزار و 682 نفر حایزشرایط هستند.

 

رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتبار مصوب در مرحله دوم تنها 6 هزار و 854 نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5هزار و 621 نفر متقاضی در خواست داده و تعیین شعبه نیز کرده‌اند، تصریح کرد که از این تعداد برای 647 نفر پرونده تشکیل و تا پایان شهریور 528 نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

 

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه وشهرسازی کردستان اضافه کرد: طبق اعلام تعدادی از مسئولین بانک‌های استان عدم ابلاغ وام تخصیصی استان به به بانک‌های عامل، دلیل کندی در پرداخت وام بوده که با رایزنی‌ها و مکاتباتی که انجام داده‌ایم امیدواریم این مشکل رفع و کل 171 میلیارد و 350 میلیون تومان سهمیه استان تخصیص داده شده و ابلاغ شود.

کد خبر 1100468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha