شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند

برگی با بیان این‌که شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند، گفت: عدالت‌محوری در تمام مسائل، به ویژه در بافت حاشیه‌‌نشین شهر بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «رسول برگی» امروز در آئین تودیع و معارفه شهردار تبریز که در سالن پتروشیمی برگزار شد، اظهار داشت: هر ۱۳ عضو شورا در هر زمان و مکان برای رفع مشکلات در خدمت و در کنار شهردار تبریز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به این‌که انتظار مردم و شورا از شهردار منتخب در عرصه های مختلف به ویژه مقابله با حاشیه‌نشینی، مبارزه فساد و رانت و اتمام پروژه های نیمه تمام خلاصه می شود، خاطرنشان کرد: تمرکز، ساماندهی، اصلاح مدیریت در مورد منابع انسانی مطالبه شورا و شهروندان از شهردار منتخب است.

وی با بیان این‌که شهروندان از عدم تکمیل پروژه‌های ناقص ناراضی هستند، گفت: عدالت‌محوری در تمام مسائل، به ویژه در بافت حاشیه‌‌نشین شهر بسیار مهم است. متأسفانه بسیاری از نیروهای خدوم و متخصص شهرداری در حاشیه مانده‌اند.

حجت‌الاسلام برگی ادامه داد: شهرداری پیشانی خدمات نظام است، از این رو برای جلب رضایت عمومی انتظار شایسته‌گزینی و جوانگرایی در برنامه کاری شهردار تبریز داریم.

همچننی «عباس رنجبر» شهردار جدید تبریز در سخنانی به ارایه برنامه های خود در بلدیه تبریز پرداخت و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد، حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی و توجه به اعتلای مفاهیم انسانی در پروژه های عمرانی مورد توجه خواهد بود.

کد خبر 1100476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha