بسته های کمک آموزشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر گفت: بسته های کمک آموزشی شامل لوازم التحریر و تبلت به همت خیرین و فعالان این در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته های کمک آموزشی شامل لوازم التحریر و تبلت به مناسبت بازگشایی مدارس با همت خیرین و فعالان این کانون در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: لوازم التحریر شامل کیف، کفش، انواع دفترهای خط دار و نقاشی، مداد، مداد رنگی، خودکار، پاک کن، مداد تراش و خط کش است.

 

وی خاطر نشان کرد: اهدای تبلت برای حضور دانش آموزان در آموزش های مجازی از دیگر اقدامات خیرخواهانه برای حمایت از دانش آموزان است.

 

محمدزاده ادامه داد: از همدلی و همکاری خیرین در این اقدام نیکوکارانه سپاسگزارم و امیدواریم چنین حرکت های فرهنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند ادامه داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر افزود: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

محمدزاده اضافه کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و باید از دانش آموزان نیازمند حمایت جدی صورت گیرد تا از تحصیل بازنمانند.

کد خبر 1100496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha