برگزاری برنامه های هفته کودک در فارس با شعار «حال خوش زندگی، رنگ خوش زندگی»

کامرانی گفت: برنامه‌ های هفته ملی کودک در سراسر فارس به ‌صورت مجازی و حضوری با شعار «حال خوش زندگی، رنگ خوش زندگی» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (پنج شنبه 8 مهر) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌ های هفته ملی کودک در فارس در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه ها با شعار «حال خوش زندگی، رنگ خوش زندگی»با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر فارس به ‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: اسامی روزهای هفته ملی کودک شامل «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» است.

وی اضافه کرد: شادی، نشاط و بازی محور این برنامه ها در هفته ملی کودک است و توجه ویژه به کودکان از نشانه‌ های انان‌ها و جوامع مترقی است و موجب رشد و تعالی آنها می شود.

کامرانی تصریح کرد: لازم است تا برنامه های ویژه کودکان با استفاده از آموزه های اسلامی و ایرانی شایسته کودکان در نظر گرفته شود و از  حرکت ‌های فکری، کسب دانش نوین، هم‌ افزایی فکری و داشتن مهارت ‌های جدید برای رشد کودکان در برنامه های هفته‌ ملی کودک استفاده شود.

کد خبر 1100503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha