طرح های عمرانی سپاه کلنگ زنی و افتتاح شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: طرح های عمرانی سپاه با حضور رئیس بسیج مستضعفین کلنگ زنی و افتتاح شد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس چهار طرح عمرانی در شیروان روز پنج شنبه با حضور سردار "غلامرضا سلیمانی" رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 

 

فرمانده سپاه شیروان خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل کلنگ زنی دو باب منزل مسکونی معلولان در روستای خانلق، افتتاح یک باب منزل مسکونی محرومان و یک باب آموزشگاه دبستانی و پیش دبستانی 12کلاس دخترانه و پسرانه بود.

 

 

ریحانی اضافه کرد: دو باب منزل مسکونی معلولان روستای خانلق این شهرستان هر کدام در مساحت 85 مترمربع با 850 میلیون ریال کمک بلاعوض و یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره کلنگ زنی شد که طی یکسال آینده به اتمام خواهد رسید و یک باب منزل مسکونی محرومان با زیربنای 65 مترمربع با 750 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

وی تصریح کرد: یک باب آموزشگاه پیش دبستانی و دبستانی شهری با مجموع 12 کلاس درس با زیربنای چهار هزار مترمربع، 80 میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت 190 دانش آموز دختر و پسر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

وی عنوان کرد: طرح های مزبور با مشارکت سپاه، گروه جهادی سردار دلها، بنیاد مسکن، اداره بهزیستی و خیرین کلنگ زنی و بهره برداری شد.

 

 

 

کد خبر 1100533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha